Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran Ismételt Kérdések

Mire való a kosár és hogyan működik?

A kosárba összegyűjtheti a megvásárolni kívánt árukat. Ön kiválasztja a terméket, majd megadja a vásárolni kívánt darabszámokat. A kosár tartalmát a webáruházban jobbra fent folyamatosan nyomon követheti. A kosárból bármikor bármelyik árucikk kivehető, és/vagy a darabszáma módosítható. Az árucikk törlése a piros X gombra kattintással történik.

 

Hogyan fizethetek?

Fizethet bankkártyával (MasterCard/Visa) az OTP Bank biztonságos terminálján keresztül, illetve készpénzben utánvétellel a csomagküldő szolgálatnak a csomag átvételekor. Amennyiben a személyes átvételt választja telephelyünkön, úgy készpénzben, illetve bankkártyával (MasterCard/Visa) tudja kiegyenlíteni a megrendelt áruk ellenértékét.

 

Mennyi lesz a szállítás várható költsége?

A webáruház felső menüsorából könnyen elérhető a szállítási tájékoztató, mely alapján könnyen kiszámolható a várható szállítási költség. 100.000 Ft feletti megrendelések esetén súly- és méretkorlátozás nélkül vállaljuk az ingyenes kiszállítást egész Magyarországra.

 

Előfordulhat, hogy szállítás esetén a csomag hétvégére a futárszolgálat raktárában marad?

Rendeléseket legkésőbb csütörtökön adunk át a futárszolgálatnak, ezek pénteken kiszállításra kerülnek. Hétvégére sose maradnak a futárszolgálat raktárában csomagok, így nem kell aggódni amiatt, hogy a megrendelt növények több napig vannak dobozban fény és víz nélkül. 

 

Hogyan lehet árajánlatot kérni?

A webáruház felső menüsorában látható "Kapcsolat" menüpontban lehet árajánlatot kérni.

 

Mit jelent az, ha egy termék "előrendelhető" állapotban van?

Azok a termékek előrendelhetők, melyeket nem tartunk kertészetünkben készleten, de rendelés esetén be tudjuk szerezni azokat.

 

Mit jelent az, ha egy termék "raktáron" van?

Azok a termékek vannak raktáron, melyeket rendszeresen tartunk kertészetünkben. Előfordulhat, hogy raktáron lévő termékekre is kell kicsit várni, hiszen a kertészetben folyamatosan változik a növények száma.

 

Ugyanúgy néznek ki a rendelhető növények, mint a weboldalon látható képeken a növények? 

Nem, a képek többnyire illusztrációk, így van némi eltérés a képeken látható növények és a kertészetben lévő növények közt.

 

Miért nem lehet egy adott mennyiségnél több növényt tenni a kosárba? 

A növények pontos számát nem tudjuk weboldalunkon vezetni, hiszen folyamatosan változik a raktárkészlet. Ezért minden terméknél van egy felső határ, amelynél több nem tehető a kosárba. Amennyiben többet rendelne egy adott növényből, mint amennyit weboldunk enged, megjegyzésben kérjük jelezze, hogy pontosan mennyi növényt szeretne. Ezután kollégánk visszajelez, hogy a megjegyzésben említett mennyiség van-e készleten, csomagolható-e.

 

Miért nem válaszható minden rendelés esetén házhozszállítás?

Ennek oka, hogy a csomagokra bizonyos súly-, és méretkorlátok érvényesek, amelyeket némely termékünk meghalad.

Érd vagy környékbeli rendelés esetén (Tárnok, Százhalombatta, Törökbálint, Diósd, Budatétény, Nagytétény) cégünk vállalja a házhozszállítást, így azok a termékek is kiszállíthatóak, amelyeket a rendszer csak személyes átvétellel enged megrendelni. Kérjük kedves vásárlóinkat, hogy amennyiben szeretnének élni ezzel a kiszállítási lehetősségel, a rendelés során jelöljék be a személyes átvételt, de a megjegyzésben tűntessék fel ennek szándékát. A kiszállítási díj a fent említett településekre 2000 Ft. 

 

 

Keresés